Welcome to our website !

Blog dla podróżujących rodziców

Berlin z dziećmi, podróże z dziećmi, Berlin z dzieckiem

Klasztor Chorin i Wielkanoc w Berlinie

By 05:51

W tym roku spędziliśmy święta wielkanocne ponownie w Berlinie. Niestety pogoda ponownie nie dopisała i głównie siedzieliśmy w domu bo padało, wiało i było zimno. Na szczęście poniedziałek wielkanocny okazał się troszkę łaskawszy, więc korzystając z okazji postanowiliśmy wybrać się na małą wycieczkę.
Wybór padł na Klasztor Chorin, oddalony od Berlina o około godzinną jazdę samochodem. Na miejscu spotkała nas mała niespodzianka - otóż śniegu było po kostki, czego nie spodziewaliśmy się, gdyż w mieście śniegu nie było już w ogóle. Nie zniechęciło to nas jednak i udaliśmy się na bardzo przyjemny spacer, gdyż Klasztor położony jest nad jeziorem, wśród lasów, gdzie poprowadzonych jest wiele ścieżek pieszych i rowerowych, musi tam być naprawdę przyjemnie w cieplejsze miesiące.


Sam Klasztor jest przepiękny i mimo, że częściowo w ruinie to duża część jest naprawdę dobrze zachowana. Klasztor jest gotyckim zespołem klasztornym, którego początki sięgają XIII wieku. W poniedziałek wielkanocny odbywał się tam mini jarmark świąteczny, można było zakupić rękodzieło, a także zjeść smaczne potrawy. Dla dzieci przygotowane były warsztaty na których można było pomalować jajka i zbudować koszyki z gałązek. Przyjechał również teatr dla dzieci z bardzo ciekawym przedstawieniem. Wstęp do Klasztoru kosztuje 6euro za dorosłego, a dzieci do 7 roku życie wchodzą za darmo.


Polecam tą wycieczkę na cieplejsze miesiące.
Pozdrawiam serdecznie!

You Might Also Like

112 komentarze

  1. Super blog oraz świetne podróże. Chcę zaprosić do nas, gdzie zmniejszycie rachunki za prąd zmieniając sprzedawcę energii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam podróżować ale w tych miejscach jeszcze nie byłem. Widzę, że opłaca się tam wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mroźne są te wasze święta wielkanocne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze się kiedyś wybrać w to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do takie miejsca warto się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miejsce wygląda po prostu przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog jest interesujący. Jak nie macie pomysłu na prezent dla wędkarza to zastanówcie się nad kupnem oryginalnej koszulki z napisem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujące informacje. Zrobiły na mnie ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpis po prostu super. Takie informacje mi się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę super blog. Zrobił na mnie ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy wpis. Nie wiedziałem zbyt wiele na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  13. W niemczech ogólnie jest bardzo dużo miejsc, w których można coś pozwiedzać. Warto się tam wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite informacje. Uwielbiam wchodzić na Twojego bloga, poniważ posiadasz mnóstwo ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy Twój wpis jest bardzo ciekawy. Lubie czytać na temat różnych miast na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe informacje. Na pewno z nich skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesujący blog. Dawno nic nowego nie dodawałeś, a szkoda. Twoje artykuły są naprawde ciekawe, więc z chęcią bym przeczytał nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  18. Artykuł ciekawy, taki dający do myślenia. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Informacje naprawdę bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Blog jest interesujący. Nie widziałem, że ktoś może mieć aż taki talent do prowadzenia bloga. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe informacje. Mam nadzieje, że dodasz niebawem kolejny wpis, który będzie tak samo interesujący jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  22. Blog jest po prostu genialny. Zawiera ciekawe informacje, które mogą mi się przydać w życiu, dlatego też czekam na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na kolejny, tak samo ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sztos! Super się czytało Twój wpis

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pod wrażeniem prowadzonego przez Ciebie bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wpis po prostu super. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę super blog, lubie na niego wchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  29. Artykuł ciekawy, taki dający do myślenia. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Blog jest interesujący. Czekam na kolejny wpis..

    OdpowiedzUsuń
  31. Blog jest po prostu genialny. Mam nadzieje, że dodasz niebawem jakiś ciekawy wpis, który zainteresuje mnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Blog jest interesujący. Czekam na kolejny wpis..

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Interesujący blog. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  35. Blog jest naprawdę fajny. Uwielbiam na niego wchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  36. Artykuł ciekawy, taki dający do myślenia. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne informacje. Nie wiedziałem na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wpis po prostu super. Takie informacje mi się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  39. Chryzanty138020 lipca 2021 11:27

    Naprawdę super blog, lubie na niego wchodzić.
    ____
    https://euro-nort.pl/

    OdpowiedzUsuń
  40. Drogomierz183120 lipca 2021 12:59

    Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga. Wpisy dają do myślenia.
    ____
    https://superpranie.pl/super-pranie-poznan/

    OdpowiedzUsuń
  41. Blog jest naprawdę fajny. Zawiera ciekawe informacje.
    ____
    https://www.zawodowcy.net/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawy blog. Wejdę na niego jeszcze nie raz.
    ____
    https://mjwnarzedzia.pl/49-komplety

    OdpowiedzUsuń
  43. Artykuł ciekawy. Myśle, że każdemu się spodoba.
    __________
    https://lipiakmeble.com.pl/meble-kuchenne/

    OdpowiedzUsuń
  44. Blog jest naprawdę fajny. Zawiera ciekawe informacje.
    ____
    badanie urologiczne

    OdpowiedzUsuń
  45. Zobacz sobie też plecaki wodoszczelne na gosup.pl/plecaki-wodoszczelne-51. Moim zdaniem to must have podczas wakacji nad wodą. Jeśli pływacie kajakami, rowerkami wodnymi czy łódką to taki plecak jest na wagę złota.

    OdpowiedzUsuń
  46. Berlin jest przepięknym miastem. Wpis jest naprawdę ciekawy. Każdy artykuł posiada mnóstwo interesujących wpisów, które przydadzą mi się w życiu. Wchodziłem na nie jednego bloga i żaden nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak ten.
    _____
    https://www.sklep-watermark.pl/

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie wiedziałem, że tak to wygląda wszystko.
    _____
    https://arucce.pl/

    OdpowiedzUsuń
  48. My planujemy wypad na ryby w przyszłym roku. Znalazłam super kajak wędkarski i chyba go zamówimy. Mysle, że to bardzo dobry zakup dla kogos kto lubi wędkować.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nigdy nie byłem w takim miejscu. Może się niedługo do niego wybiore.
    ____
    siłownia rzeszów

    OdpowiedzUsuń
  50. Miejsce wydaje się być bardzo ciekawe. Musze się tam wybrać.
    _____
    https://alkopomocni.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Na tego typu tematy uwielbiam czytać.
    ____
    https://www.olejznatury.pl/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ciekawy blog. Zawiera ciekawe informacje.
    ____
    https://polska-klasa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  53. Blog jest naprawdę fajny. Zawiera ciekawe informacje dlatego też bardzo często zaglądam na Twojego bloga.
    ____
    drewniane zabawki dla niemowląt

    OdpowiedzUsuń
  54. Twój blog jest bardzo ciekawy.
    _____
    jaka huśtawka dla niemowlaka

    OdpowiedzUsuń
  55. Takie informacje mi się przydadzą.
    _____
    rowerek trójkołowy

    OdpowiedzUsuń
  56. Super blog. Zawiera ciekawe informacje.
    _____
    kubek z uchem dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ciekawy blog. Wejdę na niego jeszcze nie raz.
    ____
    plecak na wycieczkę dla dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo fajne informacje. Na pewno mi się przydadzą.
    _____
    jak dobrać fotelik samochodowy dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga.
    _____
    krzesełko do karmienia jakie

    OdpowiedzUsuń
  60. Blog jest interesujący. Czekam na kolejny wpis..
    ____
    meble pokój dziecka

    OdpowiedzUsuń
  61. Muszę przyznać, że blog jest ciekawy.
    _____
    co do wózka dla noworodka

    OdpowiedzUsuń
  62. Każdy Twój artykuł jest po prostu świetny. Poza tym mało jest blogów o tematyce zabawek, a według mnie warto czytać na takie tematy. Jeśli macie dzieci to koniecznie musicie wejść na takiego bloga i poczytać, które zabawki są bezpieczne.
    _____
    https://www.kochamzabawki.eu/moda-dziecieca-c-261.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Wpis zrobił na mnie wrażenie tak jak cały blog.
    ______
    https://pccpoland.pl/

    OdpowiedzUsuń
  64. Twój blog jest bardzo ciekawy, dlatego tez liczę, że dodasz coś nowego niebawem.
    ____
    https://wedkarskifart.pl/

    OdpowiedzUsuń
  65. Czekam na kolejny tak samo ciekawy artykuł jak ten.
    _____
    https://katalog-24.pl/

    OdpowiedzUsuń
  66. Taka wiedza może mi się przydać w przyszłości.
    ____
    https://www.sellizer.io/pl/

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie wiedziałem, że ktoś może tak genialnie prowadzić bloga.

    OdpowiedzUsuń
  68. Takie informacje mi się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  69. Jestem pod wrażeniem prowadzonego przez Ciebie bloga. Wpisy są naprawdę ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  70. Blog jest świetny, gdyż ma super artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  71. Informacje są po prostu ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  72. Na takie blogi uwielbiam wchodzić gdyż mają ciekawe wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo ciekawy wpis, który dostarczył mi nowej wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
  74. Takie artykuły na pewno sposobają się każdemu czytelnikowi.

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo ciekawe informacje. Dają do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  76. Czekam na kolejny, tak samo ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  77. Super blog. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  78. Informacje są naprawdę super.
    ___
    https://moodo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  79. Cudowna relacja! Świetnie czyta się Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  80. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.
    ______________
    komunikacja interpersonalna szkolenia

    OdpowiedzUsuń
  81. Super wpis! Czekam na kolejne relacje z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  82. Blog jest naprawdę fajny. Uwielbiam na niego wchodzić.
    _____
    https://korter.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  83. Blog zrobił na mnie wrażnie, gdyż wpisy są genialne.
    ________________________
    https://portal.forumpraca.pl/zawody/kierownik-dzialu-kosztorysow/

    OdpowiedzUsuń
  84. Twój blog jest bardzo ciekawy. Mam nadzieje, że dodasz kolejny wpis.
    _____
    laptopy Kielce

    OdpowiedzUsuń
  85. Nie wiedziałem, że ktoś może tak genialnie prowadzić bloga.
    _____
    schody drewniane

    OdpowiedzUsuń
  86. Wpisy, które masz na blogu dostarczają naprawdę ciekawych informacji.
    ________
    xuping

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo ciekawy wpis. Czekam na kolejny.
    ___
    pluszaki z logo producent

    OdpowiedzUsuń
  88. Mam nadzieje, że niebawem pojawi się tutaj kolejny tak interesujący wpis.
    _______________________
    mechanika samochodowa łeba

    OdpowiedzUsuń
  89. Takie wpisy mnie bardzo interesują gdyż nie wiem o tym zbyt wiele.
    ______
    Leczenie koni

    OdpowiedzUsuń
  90. Muszę przyznać, że blog jest ciekawy.
    ___________
    Domki Drewniane

    OdpowiedzUsuń
  91. Berlin to świetne miasto. Widać, że wycieczka udana.

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo piękne i niedocenianie miasto! Z pewnością muszę się tam wybrać https://cordataogrody.pl/

    OdpowiedzUsuń