Welcome to our website !

Blog dla podróżujących rodziców

Berlin z dziećmi, podróże z dziećmi, Berlin z dzieckiem

In Campagna

By 11:20


Dzisiaj chciałabym Wam napisać o moim ostatnim, bardzo ciekawym odkryciu.
A mianowicie o pomarańczach z Sycylii i różnych innych pysznościach.

 Któregoś tam wieczoru, jak Marcel smacznie spał, jak zwykle buszowałam w internecie i trafiłam na taki bardzo ciekawy wpis na blogu:

http://ziolowyzakatek.com.pl/o-ludziach-kochajcych-je-najlepszej-oliwie-z-oliwek-i-czerwonych-pomaraczach/

a że jestem niepoprawnym łakomczuchem i uwielbiam świeże, sezonowe produkty, najlepiej ekologiczne, czym prędzej udałam się na stronę tej farmy:

http://www.incampagna.pl/jak_pracujemy/sprzedaz_bezporednia/

No i czym prędzej zamówiłam sobie swoje własne coubotto :) .



 Wszystko jest po prostu przepyszne!!!

A zamówiłam:

- awokado (3.5 kg) - nigdy nie jadłam lepszego, po prostu rozpływa się w ustach
- świeżą oliwę (1l) - ma mocny, intensywny smak, super do każdej sałatki
- cytryny (2kg) - już robiłam z nimi i ciasto i babeczki (tak żeby się nawet skórka nie zmarnowała), bardzo aromatyczne
- pomarańcze (5kg) - pomarańcze to największy hicior - wyglądają bardzo niepozornie, ale po prostu rozpływają się w ustach, są słodkie, pyszne, po prostu niebo w gębie :), a do tego krwisto czerwone, nie jadłam jeszcze nigdy tej odmiany, pyszne w sałatce z mozarella i rukolą
- miody z kwiatów pomarańczy - smaczne - ale nie czuję żadnej szczególnej nuty smakowej, Marcel uwielbia kanapki z tym miodkiem
- mydło - jeszcze nie otworzone

Zachęcam mocno do zakupów, bo naprawdę warto. Za tą paczkę zapłaciłam  268  już z przesyłką. W niektórych miastach działają grupy zakupowe (np. w Krakowie) i można sobie zamówić np tylko 3kg pomarańczy :) - na spróbowanie. Ja żałuję, że u nas w Łodzi nie ma.
Zamówienia można składać raz w miesiącu i nowa tura jest aktualnie otwarta. Zamówienia można składać do 13 marca.
Same pyszności, naprawdę warto :)).

Pozdrawiam! I idę zjeść pomarańczkę :).



You Might Also Like

2 komentarze