Welcome to our website !

Blog dla podróżujących rodziców

Berlin z dziećmi, podróże z dziećmi, Berlin z dzieckiem

Zdjęciowy rok 2013 cz.I

By 08:07 ,

Postanowiłam zrobić małe podsumowanie zdjęciowe roku 2013. Ale udało mi się tylko do lipca, ciąg dalszy nastąpi :).
To był taki dziwny rok, taki pełen oczekiwania. Było kilka podróży i dużo czasu który spędziliśmy całą rodziną. Było w porządku, chociaż w nowym roku życzyłabym sobie więcej wyzwań, a najbardziej, to jakiejś pasjonującej pracy :) - i taką mam zamiar znaleźć.

A Wam życzę spełnienia marzeń i dużo, dużo zdrowia!!!

Styczeń 2013 - Teneryfa, było super, taką pogodę mogłabym mieć cały rok!

Teneryfa - chwila przed jedną z wycieczek

W drodze - rónież Teneryfa



 Luty - było spokojnie, Łukasz od razu po powrocie do Polski wyjechał do pracy, ale po powrocie wybraliśmy się do naszego swata Pawła do Bielska-Białej :).

Na naszym osiedlowym placu zabaw - park Helenowski

Bieslko - Biała

Bieslko - Biała

Bielsko - Biała

Figloraj w Bielsku

Droga powrotna z Bielska :)

 Marzec - chyba nic ciekawego się nie wydarzyło, bo nie mam żadnego zdjęcia :).

Kwiecień - smutny miesiąc dla mnie i związana z tym wizyta w Manchesterze. 
Prócz tego byliśmy w ZOO i przyjechała moja siostra z Francji z Maximem, akurat na jego urodziny.

 Moje angielskie śniadanie - uwielbiam :)






Maj - mój ulubiony miesiąc, urodziny Marcelka, urodziny znajomego pod Krakowem, wyprawa do Norwegii, parę pomniejszych wycieczek.










Czerwiec - wyprawa do Włoch




  Nasz nocleg z couchsurfingu :)





Lipiec - wizyta u moich Dziadków w Gdyni, na Warmii u Łukasza, wypisywanie zaproszeń i przygotowania do ślubu










You Might Also Like

3 komentarze