Welcome to our website !

Blog dla podróżujących rodziców

Berlin z dziećmi, podróże z dziećmi, Berlin z dzieckiem

Icod de los Vinos

By 01:49 , ,





Witajcie! Wiem, wiem, że ogromne zaległości ale nie mam tu internetu. Dzisiaj trochę nie w kolejności, ale tylko dak mogę dodać wpis. Pozdrawiam, może uda mi się trochę podkradać internet :)!

Dzisiaj postanowiłam się wybrać do miejscowości położonej najbliżej mojego obecnego miejsca zamieszkania – Icod de los Vinos. W przewodniku Lonely Planet nie było za dużo dobrego o tym miasteczku, ale nie jest wcale tak źle.

Najważniejszym punktem turystycznym tego miasteczka jest drago tree – najstarsza dracena na świecie, która ma podobno ponad 1000 lat. Aby się do niego dostać i obejrzeć z bliska, należy zakupić bilet: dorośli 4euro/dzieci 2.5 euro. Ja zrezygnowałam z tej przyjemności, zwłaszcza, że drzewo świetnie widać z Plaza San Marcos – bardzo przyjemnego parku, na którym znajduje się mały, przyjemny plac zabaw.


Następnie udaliśmy się z Marcelem na spacer po mieście, wszędzie w megafonów rozbrzmiewały okropne popowe, świąteczne hity. Na szczęście Marcel wkrótce usnął, a ja udałam się do biblioteki na darmowy internet.

Później udaliśmy się na plażę San Marcos, wybrałam się na piechotę, bo droga była w dół no i w połowie niemiła niespodzianka – droga zamknięta, ze względu na spadające kamienie. No to dawaj pod górę z Marcelem w nosidle, pchając wózek. Umierając ze zmęczenia ;) zatrzymałam jakiś samochód, żeby dowiedzieć się czy na plażę można dojść jakąś inną drogą. Pan próbował coś tłumaczyć, a że ni słowa po angielsku nie umiał, a ja chyba kiepsko wyglądałam,  pan chwycił nasz wózek, wsadził do samochodu i zawiózł nas na tą plażę. Plaża malutka, w połowie zamknięta ze względu na duże fale, ale znalazł się mały placyk zabaw i Marcel miał frajdę, a widoki też były super.

  

No i na koniec znaleźliśmy super figloraj Indian Park– niedaleko stacji autobusowej (za którą również znajduje się mały placyk zabaw) . Naprawdę świetne miejsce, bardzo przyjazne dzieciom, przemiła właścicielka, a koszt to tylko 2 euro za godzinę. Czynne codziennie od 9 – 13 i 15:30 – 19. Dzieci powyżej 2 roku życia można zostawić i pani się nimi zaopiekuje.

Adres: Indian Park, Calle de Infanta Isabel no 1, Icod de los Vinos

Po powrocie do domu Marcel padł, a ja odpoczywam :). Pozdrawiamy!!!

You Might Also Like

0 komentarze