Welcome to our website !

Blog dla podróżujących rodziców

Berlin z dziećmi, podróże z dziećmi, Berlin z dzieckiem

Lizbona - Oceanarium

By 14:07 , , ,

Pierwszy raz byłam w Lizbonie 10 lat temu na spotkaniu organizowanym przez międzynarodową wspólnotę ekumeniczną Taize. Totalnie się wtedy zakochałam w tym mieście. Mimo bardzo ograniczonego budżetu i dosyć wysokiej ceny biletu, jednym z miejsc, które odwiedziłam, było Oceanarium, . I nie zawiodłam się! Oceanarium było niesamowite - od tamtej pory zaczęła się moja miłość do tego typu miejsc i gdy tylko nadarza się okazja, korzystam z niej. Tym razem również nie mogłam odmówić sobie tej przyjemności. Było pięknie, Marcel zachwycony, pozostali uczestnicy wycieczki również. Według mnie, jest to absolutny 'must see' podczas pobytu w Lizbonie.

Cały dzień okropnie padało, więc nie skorzystaliśmy z uroków Parku Narodów w którym usytułowane jest Oceanarium - a jest to bardzo przyjemne miejsce z wieloma atrakcjami dla dzieci, idealne na spacer.

A dla kochających zakupy również znajdzie się coś ciekawego - niedaleko znajduje się ogromne centrum handlowe Vasco da Gama.

Wstęp do Oceanarium dla dzieci do lat 4 jest darmowy, a normalny bilet kosztuje 13 euro. Zachęcam do odwiedzin, bo warto. Zresztą sami zobaczcie :).











You Might Also Like

0 komentarze