Welcome to our website !

Blog dla podróżujących rodziców

Berlin z dziećmi, podróże z dziećmi, Berlin z dzieckiem

Place zabaw w Lizbonie

By 08:27 , , ,

W Lizbonie jest bardzo dużo interesujących zabytków, ale to co interesujące dla nas, niekoniecznie takie musi być dla naszych dzieci. Zrobiłam więc małe zestawienie placów zabaw, które udało mi się odwiedzić - warto zabrać na któryś z nich nasze pociechy - niech i one czerpią radość z naszej wyprawy!

1. Park Estrela - bardzo ładny park, dwa place zabaw, jeden ogrodzony dla najmłodszych, a drugi nieogrodzony, dla starszych dzieci. Jest też staw i kaczki.




2. Park Edwarda VII - w parku prócz placu zabaw znajduje się również palmiarnia, staw z kaczkami oraz mała kawiarnia.



3. Alvito Parque Infantil - najlepszy plac zabaw na jakim byłam do tej pory. Zresztą plac zabaw, to za mało powiedziane :) - tak naprawdę jest to cały kompleks wypoczynkowy dla rodzin. Są tam aż 4 place zabaw, sanitariat, stoliki, ławeczki, wydzielone miejsca na grila, mały brodzik, kawiarnia oraz boisko do piłki nożnej i koszykowej, wszystko jest ogrodzone, a przy wejściu siedzi stróż. Dojechać można tam autobusem miejskim nr 724 i wierzcie mi - naprawdę warto, Marcel nie chciał stamtąd wychodzić.











4. Alges - mały plac zabaw, znajduje się na krańcówce tramwaju nr 15.




5. Park de Praca do Imperio - znajduje się dokładnie na przeciwko klasztoru Hieronimitów, jest tam bardzo przyjemna fontanna i mały plac zabaw.


Bardzo dziwne - był to plac zabaw, który odwiedzaliśmy najczęściej, a nie mogę z niego znaleźć żadnego innego zdjęcia niż to.



You Might Also Like

4 komentarze

  1. Te zdjęcie kaczki na samym początku sprawiło, że musiałam upewnić się, że weszłam w dobry wpis, bo nie tego się spodziewałam :P

    _______________
    http://spil.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze żeby dzieciom się podobały, a te place zabaw są dosyć dobrze wyposażone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie certyfikowane place zabaw. Dzięki nim mam pewność, że moje dzieci są bezpieczne podczas zabawy i nie grozi im nic złego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas na przygodę! Nasz plac zabaw to miejsce, gdzie dzieci mogą się wyszaleć, bawiąc się w bezpiecznym otoczeniu. Oferujemy zjeżdżalnie, huśtawki, place do zabawy w piasku i wiele więcej! Dołącz do nas i stwórz niezapomniane wspomnienia dla swojego dziecka!

    OdpowiedzUsuń