Welcome to our website !

Blog dla podróżujących rodziców

Berlin z dziećmi, podróże z dziećmi, Berlin z dzieckiem

Zoo w Eberswalde

By 11:28 ,

W weekend mieliśmy w Berlinie iście letnią aurę, więc korzystając z pięknej pogody, wybrałam się z dziećmi do położonego nieopodal Berlina, miasteczka Eberswalde (pociągiem jedzie się około 40 minut). Z tego co czytałam na stronie ich informacji turystycznej, to atrakcji dla rodzin z dziećmi jest naprawdę wiele, my tym razem odwiedziliśmy tylko Zoo - na więcej nie starczyło nam czasu.


Zoo podobało nam się bardzo, spędziliśmy tam około 7 godzin i dzieci nie chciały wychodzić. Miejsce to nie jest duże, co mnie się osobiście bardzo podobało, bo rzeczywiście można było obejrzeć wszystkie zwierzęta. Kolejną zaletą dla mnie było to, że w całym Zoo jest chyba z 8 placów zabaw, dzieci były naprawdę zachwycone, a ja miałam chwilkę na odpoczynek.
Dodatkowo praktycznie wszystkie tablice informacyjne są w dwóch językach: polskim i niemieckim, co bardzo ułatwiało nam zwiedzanie.






Fajne było też wyeksponowanie zwierząt - ogrodzenia są niskie, więc można lepiej je oglądać a dodatkowo zwierzęta są w miarę możliwości wymieszane: na przykład niedźwiedzie mieszkają z wilkami, a kangury z kurami. Jest również miejsce w którym można pokarmić i pogłaskać kozy - przygotujcie dużo 10centówek (do automatów z jedzeniem dla kóz), bo szybko się kończą a dzieci mogą karmić zwierzątka bez końca.






Bardzo podobało mi się również to, że zoo położone jest pod lasem i w pewnej jego części sarny i daniele puszczone są wolno, można przejść się pośród nich wyznaczonymi ścieżkami.



Jeśli chodzi o jedzenie, to jest bar, ale nie korzystałam, widziałam tylko ogromną kolejkę i bardzo cieszyłam się, że nasmażyłam dzieciom rano naleśników :). Ale wacie cukrowej nie mogliśmy się oprzeć ;).


Wstęp kosztuje 10euro za osobę dorosła i 5euro za dzieci od lat 4. Wszystkie informacje można znaleźć tutaj.

Pozdrawiam i zachęcam do wizyty!
A Wy jak spędziliście weekend?

You Might Also Like

2 komentarze