Welcome to our website !

Blog dla podróżujących rodziców

Berlin z dziećmi, podróże z dziećmi, Berlin z dzieckiem

Berlin z dziećmi - Britzer Garten

By 11:47 ,


Ubiegły weekend spędziłam sama z córeczką: mąż był na kawalerskim, a synek u dziadków. Pogoda miała być całkiem ładna, postanowiłam więc, że trzeba jeszcze wykorzystać lato i wybrałam się do Britzer Garten. 


W ogrodzie tym byłam już uprzednio 2 razy ale widziałam tylko połowę tego pięknego miejsca. Britzer Garten jest ogromny - zajmuje 90 hektarów, więc żeby odwiedzić wszystkie zakamarki, to na pewno potrzeba więcej niż jednej wizyty. Tym razem z Romcią udało nam się odwiedzić północna cześć ogrodu i naprawdę bardzo nam się podobało. Roma była absolutnie zachwycona, bo dla dzieci przygotowana jest masa atrakcji. 



Dorośli również nie będą rozczarowani, bo Britzer Garten jest doskonałym miejsce na relaks, są łąki na których można rozłożyć koc i zrobić piknik, są przygotowane krzesła, leżaki i hamaki. Można przyjść z książką bądź gazetą i relaksować się cały dzień. Dla głodnych, po całym ogrodzie porozrzucane są punkty małej gastronomii ale znajdziemy również dwie restauracje w których można zjeść coś konkretniejszego. Są dwa jeziorka, kolejka, którą można objechać cały ogród, place zabaw, huśtawki, górka z której można się poturlać (moje dziecko turlało się z niej dobre 30 minut). Są oczywiście również miejsca, gdzie można podziwiać przepiękne kwiaty, np. ogród różany bądź cudowne dalie.
Dla dzieci są dwa wodne place zabaw oraz bardzo duży plac zabaw z wieloma atrakcjami, ja nie mogłam Romy namówić żebyśmy wracały do domu.




Wstęp kosztuje tylko 3euro za osobę, a dzieci do lat 6 nic nie płacą. Myślę, że wizyta w Britzer Garten to doskonały pomysł na weekend, każdy z pewnością znajdzie tam coś dla siebie.






Więcej informacji tutaj.

You Might Also Like

2 komentarze