Welcome to our website !

Blog dla podróżujących rodziców

Berlin z dziećmi, podróże z dziećmi, Berlin z dzieckiem

Książki kucharskie

By 13:06


Jak już wcześniej pisałam, po podróżowaniu, moją pasją jest gotowanie :).

Inspirację głównie czerpię ze strony kwestiasmaku.pl ale lubię też korzystać z książek kucharskich, których mam już pokaźną kolekcję. Niestety wiele książek dostępnych na rynku nie spełnia moich oczekiwań, a już najbardziej irytują mnie książki wydane na polskim rynku z przepisami w których jest bardzo trudno znaleźć składniki.

Poniżej znajdują się moje 3 ulubione książki kucharskie i każdą z nich mogę z czystym sercem polecić.

Ta książka zawiera świetne, proste przepisy z ciekawym użyciem egzotycznych przypraw. I wcale nie trzeba się interesować ajurwedą by z niej korzystać. Smaki potraw są często zaskakujące, ale naprawdę smaczne. Graficznie książka też jest bardzo przyjemna - ładne, estetyczne zdjęcia. Przepisy są podzielone na pory roku, co moim zdaniem jest super, gdyż zachęca nas do jedzenia lokalnych, sezonowych produktów.







 


Ta książka to mój absolutny hicior - myślę, że większość tych potraw już przygotowałam. Przepisy są ciekawe, proste i smaczne. A porcje naprawdę duże - każdy mięsożerny mężczyzna się naje :).
Tą książkę również bardzo lubię ze względu na ilość ciekawych i smacznych sałatek w jednym miejscu. Sałatki tutaj zaproponowane w większości są traktowane jako dania główne. Są pyszne, zdrowe a ich przygotowanie nie wymaga dużego nakładu czasu. Graficznie książka jest bardzo dobrze przygotowana - śliczne zdjęcia.







Jeśli ktoś ma inne propozycje książek, to ja bardzo chętnie poczytam, gdyż książek kucharskich w domu nigdy nie za wiele :))).

You Might Also Like

0 komentarze