Welcome to our website !

Blog dla podróżujących rodziców

Berlin z dziećmi, podróże z dziećmi, Berlin z dzieckiem

Santa Cruz de Tenerife i plaża de las Teresitas

By 04:16 , ,

Dzisiaj odwiedziliśmy stolicę wyspy – Santa Cruz i spędziliśmy bardzo przyjemny dzień.

W Santa Cruz nie ma za dużo zwiedzania, ale to pierwsze miasto, w którym poczułam, że można tam mieszkać – wszystkie pozostałe miejscowości są tak turystyczne, że czasami ma się wrażenie, że prawdziwe życie toczy się gdzieś indziej.

Pierwsze na co trafiliśmy w Santa, to pchli targ. Było tam naprawdę wszystko, masa ludzi i świetny klimat. My zakupiliśmy rowerek dla Marcela za 5 euro :).

Następnie poszliśmy do starej części miasta, niestety nie ma tam za wiele do oglądania. Na szczęście Marcel przysnął sobie, więc udaliśmy się do najbliższej knajpki na lampkę wina i tapas. Mogę z czystym sercem polecić to miejsce, jedzenie pyszne, a ceny przystępne: La Concepcion, Calle la Noria 4 – dokładnie obok kościoła Iglesia de la Concepcion.

Naszym kolejnym celem był park Garcia Sanabria. Po drodze do tegoż parku, przeszliśmy przez Plaza de Espana, gdzie znajduje się bardzo przyjemny plac zabawa, są palemki, bar i ławki, można sobie miło odpocząć.

Park Garcia Sanabria jest równocześnie ogrodem botanicznym. Są tam różne rzeźby, ciekawe fontanny i oczywiście plac zabaw, jest on jednak zdecydowanie przeznaczony dla starszych dzieci, ale do samego parku naprawdę warto pójść.

Naszym ostatnim celem była plażade las Teresitas – jedyna plaża na całej Teneryfie, gdzie jest biały piasek – specjalnie przywieziony z Sahary. Plaża bardzo nam się podobała, morze tam jest spokojne, żadnych fal, plaża długa i przyjemna, no i co ważne, znajduje się tam plac zabaw :).

Dzień był bardzo udany, odpoczęliśmy sobie, a jednocześnie coś zobaczyliśmy, a Marcel był zachwycony.
Pozdrawiamy gorąco!!!

Inglesia de la Concepcion

Pasta z serka i papryczki

Królik w miodzie palmowym na ziemniaczkach