Welcome to our website !

Blog dla podróżujących rodziców

Berlin z dziećmi, podróże z dziećmi, Berlin z dzieckiem

Łódzkie Burgery rządzą!

By 06:49 ,

Dzisiaj na obiad wybrałam się do nowo otwartej burgerowni w Off Piotrkowska. Nie spodziewałam się niczego spektakularnego, ot jakaś nowinka na łódzkiej scenie kulinarnej. I jakież pozytywne zaskoczenie, burger był przepyszny! Mogę śmiało powiedzieć, że najlepszy jaki jadłam do tej pory. Idealny :). Bułka pyszna, mięso smaczne, sporo warzyw. Naprawdę zachęcam do odwiedzenia.

Burgery podawane są z nachosami - nachosy jak nachosy, no ale nie po to się tam przychodzi :). Ceny przystępne, za mojego burgera z serem zapłaciłam 13zł, rozmiar L (dostępny jeszcze XL) - dla osób z normalnym apetytem na pewno wystarczy, ja godzinę po zjedzeniu nadal mocno najedzona.Obsługa również miła, same młode osoby, wystrój wnętrza minimalistyczny. Ciekawa jestem tylko, jaktam będzie zimą, bo ogrzewania nie wypatrzyłam :).Także tego, koniecznie trzeba spróbować!!!

Lokalizacja: Piotrkowska 138/140
 
(zdjęcie ściągnięte ze strony facebookowej burgerów)

You Might Also Like

0 komentarze