Welcome to our website !

Blog dla podróżujących rodziców

Berlin z dziećmi, podróże z dziećmi, Berlin z dzieckiem

Pomysł na planowanie posiłków

By 23:50

Przeglądając blogi zauważyłam, że jedną z głównych zmór mam, jest planowanie obiadów i posiłków. Aby było smacznie, różnorodnie i zdrowo. Ja znalazłam na to sposób i chciałabym się nim z Wami podzielić - a nuż komuś się przyda :).

Raz na tydzień siadam ze swoimi ulubionymi książkami kucharskimi, a także wspomagam się blogiem kulinarnym kwestia smaku i wybieram obiady na każdy dzień - pomysłów jest tyle, że nigdy nie brakuje inspiracji, obiady praktycznie nigdy się u nas nie powtarzają, no bo przecież jest tyle nowych potraw do spróbowania :). Do każdego obiadu wypisuję składniki, które są mi potrzebne i robię internetowe zakupy w almie. tadam! Praktycznie nigdy mi się jedzenie nie marnuje, bo zawsze wykorzystuję zamówione składniki, wszystko mam dostarczone do przedpokoju, nic nie muszę dźwigać, nie muszę stać w kolejkach, a cały proces zajmuje mi maksymalnie godzinę. Dodatkowym plusem jest to, że mogę sobie stwarzać moje tygodniowe menu o każdej porzed dnia i nocy :). W ten sposób działam już od dwóch lat i naprawdę sprawdza się to w sposób rewelacyjny :).

Pozdrawiam!

You Might Also Like

0 komentarze